Prekių grąžinimas

1. Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 “Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo” patvirtintomis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis.


2. Prekių keitimas ir grąžinimas galimi tik tuomet, jeigu prekė nebuvo naudojama, ji nesugadinta ir nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.). Prekės ar jos pakuotės išvaizdos pakeitimų, kurie buvo būtini norint apžiūrėti prekę, nelaikomi esminiais prekės išvaizdos pakeitimais.


3. Jei Pirkėjas gavo nekokybišką prekę dėl Pardavėjo kaltės  - Pardavėjas prisiima atsakomybę pašalinti prekės trūkumus arba pakeisti prekę į kokybišką. Jei prekyboje nebėra norimos pakeisti prekės – atliekamas grąžinimas į Pirkėjo sąskaitą.


4. Grąžinant nekokybišką prekę būtina laikytis papildomų sąlygų:

  • Prekė turi būti Pirkėjo nesugadintas;
  • Grąžinama prekė pageidautina turi būti grąžinta Pardavėjo pakuotėje arba kitoje pakuotėje, užtikrinčioje saugų transportavimą/siuntimą;
  • Grąžinti ar pasikeisti prekę, Pirkėjas privalo per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų
  • Prekės turi būti pristatytos į Pardavėjo veiklos vykdymo vietą: "Colorbee” Elektronikos g. 62, LT-36116 Panevėžys.
  • Prekė turi būti atiduota tiesiogiai Pardavėjui arba išsiųsta registruotu paštu Pardavėjo kontaktuose nurodytu adresu.


5. Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti Pirkėjo grąžinamas prekes, jei buvo nesilaikoma 4 punkte nurodytų prekių grąžinimo sąlygų.

6. Gavęs grąžintą prekę ir įvertinęs jos kokybę, Pardavėjas per 14 dienų nuo prekės grąžinimo, grąžina Pirkėjui pinigus už prekę bei jos pristatymo išlaidas. Jei grąžinama tik dalis Prekių, pristatymo išlaidos nėra grąžinamos. Jos grąžinamos tuo atveju, jeigu grąžinamos visos užsakytos prekės.


7. Norėdami grąžinti ar pasikeisti prekę, Pirkėjas privalo tai įvykdyti per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų. Pirkėjas privalo užpildyti prekių grąžinimo/keitimo formą, kuri yra Pirkėjui pridedama prie jo užsakytų prekių. Užpildyta forma ir pasirašyta PVM sąskaita faktūra su prekėmis turi mus pasiekti per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų.


8. Jeigu Pirkėjas grąžina prekę, pirktą už sumažintą kainą, už prekę grąžinama Pirkėjo sumokėta suma.


9. Jei pirkimo metu Pirkėjui buvo pritaikytas nemokamas pristatymas, prekės grąžinimo atveju iš bendros Pirkėjo sumokėtos sumos (jei ji nebetenkina nemokamo pristatymo sąlygų arba grąžinamas visas užsakymas) išskaičiuojamos siuntimo išlaidos pagal tuo metu galiojusius pristatymo tarifus.


10. Jei pristatant prekes, dėl kliento kaltės Pardavėjas patirs papildomas pristatymo išlaidas, prekių grąžinimo ar keitimo atveju Pardavėjas turi teisę išskaičiuoti patirtą žalą iš grąžintinos sumos.

11. Negrąžintinų prekių sąrašas:

  • Prekės, gaminamos pagal Pirkėjo individualų užsakymą
  • Prekės, pagamintos pagal Pirkėjo pasirinktas savybes (spalva, dydis, tekstūra ir pan)
  • Dovanų kuponai


 12. Pirkėjas siuntos kokybę privalo patikrinti dalyvaujant kurjeriui. Jei Pirkėjas pastebi, kad siunta turi pažeidimų – jis turėtų:

  •  apie tai pasakykite prekes atvežusiam kurjeriui;
  •  siuntos pristatymo dokumente pažymėti, kad pakuotė turi pažeidimų ir kartu su kurjeriu užpildyti pakuotės pažeidimų (patikrinimo) aktą;
  •  patikrinti pakuočių viduje esančias prekes ir, jei jos pažeistos, užfiksuoti pažeidimus. (Nuotraukos bus reikalingos prekių grąžinimo procedūrai)
  •  jei pakuotė nepažeista, dalyvaujant kurjeriui prekių tikrinti nereikia. Jei priimate siuntą ir pasirašote dokumentus, laikoma, kad siunta pristatyta tvarkingai.