-
Jūsų krepšelis tuščias!
1. Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės
keičiamos, grąžinamos vadovaujantis ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d.
įsakymu Nr. 217 “Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo”
patvirtintomis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis.
2. Prekių keitimas ir grąžinimas galimi tik tuomet, jeigu prekė
nebuvo naudojama, ji nesugadinta ir nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos
etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.). Prekės ar jos pakuotės
išvaizdos pakeitimų, kurie buvo būtini norint apžiūrėti prekę, nelaikomi
esminiais prekės išvaizdos pakeitimais.
3. Jei Pirkėjas gavo nekokybišką prekę dėl Pardavėjo kaltės -
Pardavėjas prisiima atsakomybę pašalinti prekės trūkumus arba pakeisti prekę į
kokybišką. Jei prekyboje nebėra norimos pakeisti prekės – atliekamas grąžinimas
į Pirkėjo sąskaitą.
4. Grąžinant nekokybišką prekę būtina laikytis papildomų sąlygų:
5. Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti Pirkėjo grąžinamas prekes, jei buvo
nesilaikoma 4 punkte nurodytų prekių grąžinimo sąlygų.
6. Gavęs grąžintą prekę ir įvertinęs
jos kokybę, Pardavėjas per 14 dienų nuo prekės grąžinimo, grąžina Pirkėjui
pinigus už prekę bei jos pristatymo išlaidas. Jei grąžinama tik dalis Prekių,
pristatymo išlaidos nėra grąžinamos. Jos grąžinamos tuo atveju, jeigu
grąžinamos visos užsakytos prekės.
7. Norėdami grąžinti ar pasikeisti prekę, Pirkėjas privalo tai
įvykdyti per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų. Pirkėjas privalo užpildyti
prekių grąžinimo/keitimo formą, kuri yra Pirkėjui pridedama prie jo užsakytų
prekių. Užpildyta forma ir pasirašyta PVM sąskaita faktūra su prekėmis turi mus
pasiekti per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų.
8. Jeigu Pirkėjas grąžina
prekę, pirktą už sumažintą kainą, už prekę grąžinama Pirkėjo sumokėta suma.
9. Jei pirkimo metu Pirkėjui buvo pritaikytas nemokamas pristatymas,
prekės grąžinimo atveju iš bendros Pirkėjo sumokėtos sumos (jei ji nebetenkina
nemokamo pristatymo sąlygų arba grąžinamas visas užsakymas) išskaičiuojamos
siuntimo išlaidos pagal tuo metu galiojusius pristatymo tarifus.
10. Jei pristatant prekes, dėl kliento kaltės Pardavėjas patirs
papildomas pristatymo išlaidas, prekių grąžinimo ar keitimo atveju Pardavėjas
turi teisę išskaičiuoti patirtą žalą iš grąžintinos sumos.
11. Negrąžintinų prekių sąrašas:
12. Pirkėjas siuntos kokybę privalo patikrinti dalyvaujant kurjeriui. Jei Pirkėjas
pastebi, kad siunta turi pažeidimų – jis turėtų: